قالی و قالیشویی در تهران

معرفی هنر قالیبافی و معرفی قالی شویی های تهران بزگ

قالی و قالیشویی در تهران

معرفی هنر قالیبافی و معرفی قالی شویی های تهران بزگ

شستشوی خوشخواب در محل

 
شستشوی خوشخواب
شستشوی خوشخواب

می‌دانید که یک سوم زمان از شبانه‌روز هر فردی در خواب می‌گذرد؛ بنابراین استفاده از رخت‌خواب تمیز اولویت بالایی دارد. شستشوی خوشخواب در محل، موضوعی است که بسیاری از ما آن را شنیده‌ایم و می‌دانیم که شرکت‌های قالی‌شویی در حال حاضر با استفاده از دستگاه‌های جدیدی که در بازار وجود دارد، می‌توانند عملیات شستشوی فرش دستباف و یا مبل شویی و غیره را در خانه خود انجام دهند. به‌طوری که شما دیگر دغدغه فرستادن آن‌ها به‌محل قالیشویی را نداشته و می‌توانید پس از مدت کوتاهی که تشک خوشخواب و یا مبلمان شما خشک می‌شود، از آن‌ها استفاده نمایید. ما در این مطلب ضمن بیان راه‌کارها و عملکردی که از طرف شرکت‌های قالیشویی برای این امر در نظر گرفته می‌شود، به شما خواهیم گفت که شست‌وشوی این دسته از وسایل در خانه چه مزایایی دارد؟

آنچه خواهید خواند

 

اهمیت شستشوی تشک خوشخواب

می‌دانید که حداقل هر یک از ما 8 ساعت از 24 ساعت شبانه‌روز را در خواب به استراحت می‌پردازیم؛ بنابراین تمیز بودن رخت‌خوابی که در آن استراحت می‌کنیم، مورد مهمی است که حتما باید به آن توجه شود. شاید نظافت و تمیز کردن تشک‌های قدیمی و سنتی کاری ساده باشد، اما امروزه با توجه به آن که اغلب مردن از تخت برای خوابیدن استفاده می‌کنند، شستشوی تشک خوشخواب کار چندان ساده‌ای نیست. از آن جا که نمی‌توان از نظافت آن نیز غافل شد، پس باید راه چاره‌ای اندیشید تا نظافت و تمیزی آن هرچند وقت یک‌بار تامین شود.

شاید شما بگویید به‌لحاظ آن که روی اغلب تشک‌های خوشخواب ملحفه و یا کاور کشیده می‌شود، با شستن کاور می‌توان تمیزی آن را تامین کرد. بله این مورد صحیح است؛ اما از آن‌‍جا که بدن در هنگام خواب ممکن است دچار تعریق شود و یا ممکن است نوشیدنی و مایعاتی روی تشک خوشخواب بریزد و یا هر روزه مقداری گرد و خاک ریز داخل آن نفوذ کند، تشک‌ها علاوه بر چرک شدن بوی بدی به خود می‌گیرند؛ بنابراین دیگر تمیز کردن آن، تنها به‌واسطه شستن ملحفه‌ها مهیا نمی‌شود و خوابیدن روی رختخوابی که بوی خوشی ندارد، چندان خوشایند نیست. پس راه چاره این است که با شستشوی خوشخواب در محل حداقل هر چند ماه یک‌بار نظافت آن را تامین کنیم تا در هنگام خوابیدن روی آن دچار بیماری و مشکلات نشویم.

آیا می‌توان شستشوی تشک و مبلمان را در خانه انجام دهیم؟

اگر بخواهید مبل شویی و شستشوی خوشخواب در محل را به دست خودتان انجام دهید، کار غیر ممکنی نیست؛ اما نیاز به ابزار و وسایلی دارد که ممکن است در دسترس شما نباشد. همچنین شستشوی تشک خوشخواب با آب کار بسیار اشتباهی است؛ زیرا با توجه به این‌که بسیاری از تشک‌های خوشخواب از جنس ابر و یا مواد خاصی هستند و داخل آن‌ها نیز فنر به کار رفته، شستشوی آن‌ها می‌تواند سبب پوسیدگی این مواد و پارچه‌ کشیده شده روی آن شود؛ بنابراین بهتر است برای شستشوی تشک‌های خوشخواب یک نفره یا دو نفره از خدماتی که شرکت‌های قالیشویی ارائه می‌دهند، استفاده نمایید.

شرکت‌های قالیشویی کار شستشوی خوشخواب در محل را چگونه انجام می‌دهند؟

تفاوتی نمی‌کند که شما شستن مبل، خوشخواب و یا فرش را به متخصصان قالیشویی بسپارید؛ زیرا آن‌ها می‌دانند که برای لکه‌گیری و شست وشوی این وسایل از چه دستگاه و موادی باید استفاده نمایند. همان‌طور که می‌دانید تشک‌های خوشخواب علاوه بر وزن زیاد، حجم زیادی هم دارند. به همین دلیل وقتی که از آن‌ها می‌خواهید برای شستشو به منزل شما بیایند، مواد لازم و دستگاه‌های بخارشوی صنعتی را به‌همراه خود آورده و عملیات مبل شویی و شستشوی خوشخواب در محل را به‌روش کاملا مکانیزه انجام می‌دهند؛ به‌طوری که خشک شدن آن‌ها هم در زمان کوتاهی انجام می‌شود.

مراحل شستشوی مبل و خوشخواب به صورت مکانیزه چگونه است؟

هنگامی که با شرکت‌هایی که خدمات قالی شویی و مبل شویی را انجام می‌دهند تماس می‌گیرید، با فرستادن نیروهای متخصص به خانه و محل شما مراحل انجام کار را در چند آیتم انجام می‌دهند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  1. متخصصان ابتدا نوع خوشخواب، روکش آن و همچنین ساختار مبل، نوع پارچه و همچنین قدمت آن را بررسی می‌کنند.
  2. در مرحله بعد با استفاده از مواد شوینده مناسب اقدام به لکه‌گیری می‌کنند.
  3. سپس با استفاده از دستگاه‌های بخارشوی صنعتی، بخار آب را با درجه حرارت بالا، روی مبل و یا تشک خوشخواب پخش کرده و به این شکل کمک می‌کنند تا گرد و غبار و سایر ذرات ناسالم از سطح مبل و تشک خوشخواب جدا شود. برای این نوع دستگاه‌ها شلنگی طراحی شده است تا در صورتی که آب و کف را روی فرش، مبل و خوشخواب می‌کشد، پس از آن آب و کف را به داخل دستگاه مکش کرده و رطوبتی باقی نمی‌گذارد.
  4. در این شیوه شویندگان از شوینده‌های شیمیایی ایمن استفاده می‌کنند؛ به این ترتیب دیگر پارچه‌های ابریشمی و حساس و یا چرم‌های طبیعی و مصنوعی دچار آسیب نمی‌شوند.

مزایای شستشوی مبل و تشک در محل

  1. مزیت شستشوی خوشخواب در محل، به این صورت است که آثار خیسی و ریزش آب بر جایی نمی‌ماند؛ بنابراین نه‌تنها لکه‌ای باقی نمی‌ماند بلکه از جمع شدن پارچه و یا تغییر حالت پیدا کردن روکش تشک یا مبل نیز جلوگیری خواهد شد.
  2. تمامی باکتری‌ها و ویروس‌ها با بخار آب از بین می‌روند و دیگر خطری برای سلامتی ندارند.
  3. مزیت دیگر شستشوی تشک خوشخواب در محل و یا شستن مبل‌ها در خانه، این است که در طی چند ساعت کار شستشو به‌پایان رسیده و هزینه زیادی برای شما در پی نخواهد داشت.
  4. مواد آلرژی‌زایی که روی خوشخواب و یا مبل‌ها وجود دارند به‌خوبی جذب شده و این امر کمک بزرگی به سلامت افرادی که دچار بیماری‌هایی تنفسی هستند خواهد کرد.
  5. افرادی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند با استفاده از این روش می‌توانند موی حیوانات و لکه‌هایی که در اثر حضور آن‌ها به وجود آمده را پاک و تمیز کنند.
  6. شستشوی خوشخواب در محل و یا تمیز کردن مبل به این صورت سبب می‌شود عمر و ماندگاری مبل‌ها افزایش یابد؛ زیرا گرد و خاک و آلودگی‌ها سبب پوسیده شدن مبل و تشک خواهد شد و این موضوع برای مبل‌هایی که هزینه زیادی برای خرید آن‌ها کرده‌اید به‌صرفه نخواهد بود.

قالیشویی نوآوران نانو

اگر می‌خواهید امر نظافت و شستشوی فرش دستباف، تشک خوشخواب و یا مبلمان خود را به یک قالیشویی معتبر بسپارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم شرکتی را انتخاب کنید که از بروز‌ترین و مجهز‌ترین دستگاه‌های بخارشوی موجود استفاده نماید. قالیشویی نوآوران نانو، یکی از این مجموعه‌هاست که با استفاده از بهترین شامپوهای آلمانی(تگزابون) و شامپوی نانو عملیات شستشوی مبلمان و انواع تشک‌های خوشخواب شما را در محل انجام داده و این عملیات را با کیفیت بالایی که بتواند رضایت شما را جلب نماید، به پایان می‌رسانند. برای اطلاع از شعبات قالیشویی نوآوران نانو و چگونگی فعالیت آن‌ها در شستشو، پیشنهاد می‌کنیم سایت این مجموعه را به آدرس الکترونیکی https://noavrannano.ir/  مشاهده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.