قالی و قالیشویی در تهران

معرفی هنر قالیبافی و معرفی قالی شویی های تهران بزگ

قالی و قالیشویی در تهران

معرفی هنر قالیبافی و معرفی قالی شویی های تهران بزگ

مبل زمینی عربی


پشتی سنتی شاه نشین

بی شک وقتی از بیرون می آیید هیچ چیز مانند تکیه دادن به مبل یا پشتی خستگی شما را به در نمی کند ، یکی از این پشتی هایی که می تواند خستگی را از تن و جان شما به دور کند ، پشتی سنتی شاه نشین است ، این پشتی همانطور که از نامش پیدا است پشتی سنتی اقوام مختلف است که در طرح های کلاسیک به وجود می آید ، زیبایی بی نظیری که این پشتی در انواع مختلف دارد هیچ مبل یا پشتی دیگری ندارد
عکس مبل زمینی عربی
اگر می خواهید دقیق بدانید که انواع مبل زمینی عربی چگونه است ناگزیر هستید که عکس آن ها را تماشا کنید ولی ما به شما انواع طرح های پشتی را با ویژگی هایی که دارند بازگو می کنیم که بهتر بتوانید تصویر آن ها را درک کنید.
مثلا مبل زمینی عربی طرح آسمان دارای رنگ آبی ذغالی است که سوزن دوزی هایی روی آن انجام گرفته است ، این پشتی به دلیل رنگی که دارد روح شادی و نشاط را در فرد زنده می کند.
سرویس پشتی مبلی مدل افشار نیز که در رنگ نارنجی و آبی وجود دارد از هفت تکه تشکیل شده است دو بالش ، دو مشتی ، دو تکیه گاه و یک زیر انداز ، در واقع این سرویس دو نفره است.‌
پشتی شاه نشین سنتی طرح طوبی نیز شبیه به طرح افشار است ولی کمی بزرگ‌ تر از آن می باشند

پشتی سنتی   
مبل زمینی عربی طرح گلیم نیز ، پشتی سه نفره است که از گلیم دست دوز تهیه می شود ، این پشتی نیز در هفت تکه وجود دارد.
پشتی شاه نشین سنتی در طرح شبستان نیز سه نفره است و طراحی کاملا شبیه به پشتی گلیم دوزی شده دارد تنها فرقی که با آن دارد این است که به جای این که با گلیم دوزی به وجود آمده باشد با ترمه دوزی تهیه شده است.
مبل زمینی عربی طرح چالشتر نیز شبیه پشتی های دیگر است با این تفاوت که زیر انداز آن کوچک تر است و ترکیب رنگی روشن تری دارد.
سرویس هفت تکه پشتی شاه نشین مدل شاه پسند نیز در رنگ های مختلفی وجود دارد تفاوتی که این پشتی با پشتی های قبل دارد این است دارای پایه است و طرحی مبل مانند دارد.
پشتی سنتی شاه نشین بختیاری نیز که از پارچه هایی با اشکال لوزی شکل به وجود می آید زیبایی چشم گیری دارد این پشتی را نیز می توان برای دو یا سه نفر استفاده کرد.
قیمت پشتی شاه نشین سنتی
پشتی های سنتی شاه نشین یا مبل خلیجی با توجه به نوع دوخت قیمت های متفاوتی دارند مثلا قیمت پشتی طرح گلیم از بقیه کمی بیش تر است زیرا به سختی دوخته می شود البته قیمت آن در مقایسه با پشتی های دیگر بیش تر است ولی پزشکان دریافته اند که استفاده از گلیم سلامت روحانی و جسمانی افراد را افزایش می دهد.
چالشتر نیز از پشتی هایی است که هم زیبایی بی نظیری دارد و هم از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. اگر به این پشتی ها دسترسی ندارید می توانید به روش خرید اینترنتی از آن ها برخوردار شوید ، در این روش می توانید ارزان ترین و زیبا ترین پشتی ها را دارا شوید پس تا دیر نشده با شماره های مجازی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید و یا به آن ها پیام دهید. شستشوی این پشتی ها آسان بوده و دردسر و هزینه های مبل شویی را به همراه ندارد..

پشتی مبلی
پشتی سنتی شاه نشین از جمله پشتی هایی است که دارای طرح ها و شکل های مختلف می باشد ، این پشتی نزد اقوام مختلف به روش های مختلف و ظریف کاری های متفاوتی دوخته می شود به این صورت که بعضی ها آن را ترمه دوزی کرده و بعضی ها از گلیم در دوخت آن استفاده می کنند و یا برخی ها سوزن دوزی آن را ترجیح می دهند.

تولید انواع مدل های جدید پشتی های عربی مبل نما ،با مناسب ترین قیمت
فروش پشتی های سنتی مبلی به صورت تکی و عمده ،برای اطلاع از قیمت مبل خلیجی با شماره 09031888490 تماس بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.